سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه بازسازی آشپزخانه و هزینه انواع کابینت آشپزخانه و رنگ بندی

بازسازی آشپزخانه با ماچوب

مقدمه

 

بازسازی آشپزخانه طبیعتا هزینه بر است. هرچند ساخت همیشه گران تر از بازسازی است. بنابراین در هر صورت بازسازی کاری منطقی تر است.

شرکت مهندسی معماری ماچوب، یکی از معدود شرکت هاییست که می توان گفت از صفر تا صد بازسازی را با بهترین قیمت های بدون واسطه و بالا ترین کیفیت برای شما به انجام می رساند.

مدل های کابینت انزو

شرکت ماچوب کارخانه خود را دارد که توسط ان مواد اولیه کابینت آشپزخانه، خود کابینت آشپزخانه و روکش های آن ها را تولید می کند.

سپس همین متریال را برای استفاده در بازسازی خانه شما استفاده می کند.

یکی از اصلی ترین دلایل اران بودن کار با ماچوب همین تولید کننده بودن آن است.

چراکه در این میان دیگر نیازی به واسطه و پرداخت پول به آن نیست.

مدل های کابینت انزو

از جمله کابینت آشپزخانه تولیدی و نصب شونده در شرکت ماچوب به موارد زیر وی توان اشاره کرد:

 

1. کابینت ممبران

2. کابینت ام دی اف

3. کابینت انزو

4. کابینت روکش چوب

5. کابینت روکش چرم

6. کابینت های گلاس

7. کابینت پلی گلاس

 

برای اطلاع جهت قیمت کابینت آشپزخانه بروز در سال جدید 99 می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی شرکت مهندسی معماری ماچوب از این قیمت های بی واسطه ارزان مطلع شوید.

 

انواع آشپزخانه

این مربوط به فضایی است که طراحی در نظر گرفته شده است. متداول ترین انواع آن عبارتند از:

 

خطی (یا دو خط موازی)

L شکل

به شکل U

در رابطه با این پیکربندی ها ، مهم است که بدانید جریان های مختلف حرکت چگونه کار می کنند. "مثلث کار" باید صاف و مرتب باشد و در هنگام کار بیش از یک نفر از حرکات عبور خودداری شود. در این مرحله همیشه خوب است که از خود بپرسید "چگونه می توانم از آشپزخانه خودم استفاده کنم؟" یا "چه چیزی را بیشتر از آشپزخانه فعلی من دوست دارم یا دوست ندارم؟"

 

کابینت آشپزخانه

ابعاد استاندارد

اندازه گیری ها همیشه مربوط به لوازم و در بعضی موارد با سخت افزار موجود در بازار با اندازه گیری هایی است که قبلاً برای جا دادن مبلمان آشپزخانه طراحی شده بودند.

 

عرض

عرض استاندارد یک ماژول متغیر است و به کاربردی که هر ماژول دارد بستگی دارد. معمولاً آنها در اندازه گیری های دور 30 ??سانتی متر ، 45 سانتی متر ، 50 سانتی متر ، 60 سانتی متر ، 75 سانتی متر ، 80 سانتی متر ، 90 سانتی متر ، 100 سانتی متر تمایل دارند - همه اقدامات از لبه بیرونی تا لبه بیرونی ماژول در نظر گرفته می شوند.

 

 

هنگام فکر کردن در مورد لوازم ، معمولاً ماژول های 60 و 90 سانتی متر برای اجاق های مایکروویو ، پلوپز و اگزوز هستند. به عنوان مثال یک اجاق گاز کمی کمتر از 60 سانتی متر اندازه گیری می کند و به گونه ای طراحی شده است که به طور مرتب در یک فاصله 60 سانتی متری از طرفین قرار بگیرد. در مورد سینک ، به حفاری که باید روی پیشخوان انجام دهید بستگی دارد و اگر قصد دارید سینک را در بالای یا زیر میز نصب کنید. مدلهای سینک ظرفشویی از 30 تا 90 سانتی متر عرض وجود دارد. فاصله بین ماژول و دستگاه باید چند سانتی متر اضافی باشد. فرقی نمی کند بخش تخته فشار سینک توسط یک یا چند ماژول پشتیبانی شود اگر در بالای میز نصب شده باشد.

 

سخت افزاری که مایل به استفاده از آن خواهید بود نیز روی عرض ماژول تأثیر خواهد گذاشت. لولا ها بیشتر در ماژول های دارای درب استفاده می شوند در حالی که کشوها نیاز به اسلایدهای کشو دارند. لولا واقعاً می تواند بر عرض ماژول تأثیر بگذارد. در مورد کشوها ، سخت افزار همچنین عرض کشو را مشخص می کند. اسلایدهای کشوی سنتی برای کشوها در ابعاد 40cm ، 50cm یا 60cm ساخته می شوند ، در حالی که اسلایدهای کشوی پیشرفته تر امکان استفاده از کشوها تا عرض 120cm را دارند. درک این نکته مهم است که اسلایدهای پیشرفته تر کشو ، مانند بستهای نرم ، هزینه بیشتری دارند ، بنابراین توصیه می شود از طولانی ترین شکل ممکن استفاده شود. انواع دیگری از لوازم جانبی وجود دارد که می تواند یک آشپزخانه را شیک تر جلوه دهد ، مانند قفسه های ادویه (15 سانتی متر تا 20 سانتی متر) ، برگزار کننده ها (40 تا 60 سانتی متر) ، قفسه های ظرف (آویزان واحدهای 40cm تا 85cm) و غیره.

 

بازسازی و نوسازی ساختمان ماچوب